Ladataan
Uutiset Elämänmeno Puheenvuoro Urheilu Näköislehti Kaupallinen yhteistyö

Kaupallinen yhteistyö: Alma Media - Nyt Tyrvis etsii avainhenkilöä itselleen – voisitko juuri sinä olla hän?

-Hyvä mediamyyjä osaa jo suunnitteluvaiheessa avata digitalisaation mukanaan tuoman analytiikan mahdollisuuksia sekä tietenkin kampanjan kuluessa ja sen päätyttyä avata saatuja tuloksia. Näin asiakas voi hyötyä saaduista kokemuksista ja markkinointia sekä mainontaa voidaan kehittää, pohtii Sastamalassa kaupunkimarkkinointia hoitava viestintäpäällikkö Johanna Kurkikangas . -Välillä häneltä vaaditaan hyvinkin luovaa ongelmanratkaisukykyä, että voidaan toimia asiakkaan käytössä olevalla mainosbudjetilla saaden silti aikaan hyviä tuloksia. Olenkin tässä saanut paljon apua Tyrvään Sanomien mediamyynnistä, hän lisää. Aihe on hyvin ajankohtainen, sillä Tyrvään Sanomat ja Alma Consumerin paikallismedioiden myyntitiimi etsivät uutta avainhenkilöä joukkoihinsa. Haettavana on myyntipäällikön tehtävä . -Myyntipäällikkö suunnittelee markkinointia yhdessä yrityspäättäjien kanssa ja auttaa asiakkaittaan menestymään tarjoamalla heille entistä toimivampaa mainontaa, paikallismedioiden myyntijohtaja Marjaana Vilponen luonnehtii. Johanna Kurkikangas sanoo asiakkaana odottavansa median myyntipäälliköltä keskustelu- ja sparrausapua. -On hyvä tietää, minkälaisia kanavia ja minkälainen valikoima erilaisia keinoja on käytettävissä viestin levittämiseen verkossa videoista ja artikkeleista alkaen. -Arvostan sitä, että saan ammattilaisen ehdotuksia mahdollisuuksista kohdentaa sanomaa erilaisille yleisöille ja tietoa vaihtoehdoista saada viesti perille juuri oikeanlaisille ihmisille. -Mediamyyjän on hyvä tuntea eri toimialoja ja meidän kannaltamme tietenkin kuntakenttää ja sen markkinointitarpeita. Työmme tähtää usein pitkäkestoisiin vaikutuksiin. -Kaikkien kiireiden keskellä sekin aina auttaa, että tällä ihmisellä tuntuu olevan aikaa juuri sinulle ja yksilölliselle palvelulle, Kurkikangas summaa. Uuden myyntipäällikön tulevista työkavereista yksi on Tyrvään Sanomien myyntineuvottelija Seija Kyläkangas , joka korostaa luottamuksen synnyttämistä ja säilyttämistä asiakkaiden kanssa. -Meillä on pitkäaikaisia asiakkuuksia, joihin nyt vaikuttaa siirtyminen painetusta lehdestä verkon digimainontaan, Kyläkangas sanoo. -Monelle kivijalkakauppiaalle siirtymineen digiin on vielä meneillään tai se on alkamassa. Kun maailma muuttuu, voimme näitä uusiakin mainonnan ja markkinoinnin asioita toteuttaa yhdessä. -Onpa sitten kyseessä pieni tai iso asiakas, paikallismedia haluaa palvella kaikkia aina yhtä hyvin ja läheisesti, hän painottaa. Paikallismedioiden tiimiin viimeksi liittynyt Aki Järvelin aloitti myyntipäällikkönä Valkeakosken Sanomissa kolme kuukautta sitten. -Myyntitiimisissämme on erilaisia ihmisiä monenlaisilla taustoilla. Tällä porukalla onkin ollut tosi mukava tehdä töitä, Järvelin kehuu. -Median myyntityö on aitoa elämää ja oikeaa tekemistä digitalisaation parissa. Asioihin pääsee myös itse vaikuttamaan eikä tarvitse vain asettua tiettyyn muottiin, Järvelin painottaa. Tyrvään Sanomien päätoimittajan Hanna Pihlajamäen mukaan tyrvisläisten työkaveriksi uuden myyntipäällikön on helppo tulla. -Työyhteisömme on pieni, nuorekas ja lämminhenkinen. Meillä työskentelevät oman alansa huippuosaajat. Saamme paljon aikaan ja innostumme uusista ajatuksista. Omat ajatukset ovat sallittuja – ja toivottuja. Meillä tehdään tosissaan töitä, mutta nauretaan välillä vedet silmissä, Pihlajamäki sanoo. Alma Consumer etsii paikallismedioiden myyntitiimiin myynnistä ja markkinoinnista innostuvaa myyntipäällikköä Sastamalaan. Jätä hakemuksesi viimeistään 6.10.2019 osoitteessa rekry.almamedia.fi Lisätietoja tehtävästä antaa myyntijohtaja Marjaana Vilponen: marjaana.vilponen@almamedia.fi tai puhelin 050 413 3914.