Nordea avaa oman puhelinlinjan senioreille - Uutiset - Tyrvään Sanomat

Nordea avaa oman puhelinlinjan senioreille

Pankki on testannut senioreille erityisesti suunnattua puhelinlinjaa kesästä alkaen.

Nordea avaa senioreille oman asiakaspalvelupuhelinlinjan.

5.11. 8:31

Nordea-pankki kertoo avaavansa oman asiointikanavan puhelimitse senioriasiakkaille.

Nordea on testannut senioriasiakkaiden omaa puhelinlinjaa kesästä alkaen, ja palautteen perusteella pankki on päättänyt vakiinnuttaa sen pysyväksi toimintamalliksi.

Nordea kertoo tiedotteessaan, että seniorilinjalla asioiminen on tehty mahdollisimman yksinkertaiseksi, esimerkiksi tunnistautumisessa erityisesti auttamisessa. Nordean Sastamalan alueella toimiva toimipaikanjohtaja Tomi Tulonen toteaa, että linjalla käsitellään monenlaisia arkisia pankkiasioita, kuten laskujen maksamista tai tilisiirtoja.

Asiakaspalvelussa vastaa aina neuvoja, joka on tietoinen senioriasiakkaiden erityistarpeista ja osaa tarjota heille sopivaa opastusta.

Seniorilinjan puhelinnumero on sama kuin Nordean asiakaspalvelun, ja se on auki arkisin kello 8–20.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos